Oh no, I see

不妙 我看見了

a spiderweb is tangled up with me

自己正和蜘蛛網糾結著
And I lost my head

而我失去理智

and thought of all the stupid things I'd said

並想起了所有自己說過的蠢話

 

 

Oh no, what's this?

糟了 這是甚麼

a spiderweb and I'm caught in the middle

有張蜘蛛網把我困在其中

So I turned to run

於是我試著逃跑

and thought of all the stupid things I'd done

然後想起了所有我愚蠢的舉動

 

 

And I never meant to cause you trouble

我從來無意為你製造麻煩

and I never never meant to do you wrong

而我從不希望令你煩憂

Well if I ever caused you trouble

如果我令你陷入困境

oh no I never meant to do you harm

我真的不樂見你受傷

 

 

Qh no, I see

不好了 我又看見

a spiderweb and it's me in the middle

我被蜘蛛網困在其中

So I twist and turn

我扭動掙扎著

but here am I in my little bubble

但我卻逃不開自己的世界

 

 

they spun a web for me

他們為我編織了迷惘

they spun a web for me

他們為我編織了疲憊

they spun a web for me

他們為我編織了陷阱

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ms914 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()